onsdag 25 januari 2012

Skidåkning och rester

Dagens tur i skidspåret kändes riktigt bra. Jag åkte 1,4mil utan att stanna och vila och Jimmy körde 1,7mil. Idag fick jag inte alls lika ont i låren, men däremot i armar och rygg, herregud vilken bra träning skidåkning är. När vi kom hem så var det mat snabbt som gällde så vi åt lite olika rester. Jimmy åt köttfärslimpa, zuccinispagetti och tomatsås. Jag åt en langos som var kvar sen helgen, hade på vitlökssmör, Smetana (som creme fraiche fast fetare), räkor, rödlök och ishavsrom.


Nu ska vi ta och marinera det vi ska äta ikväll, hörs sen! Ha det gott! / Camilla

2 kommentarer:

  1. Den där langosen ser så underbar ut! Har skrivit upp Pofiber på min inköpslista! Förresten är köttfärslimpa inte tokigt det heller, sånt man kan göra mycket av utan att det blir mer jobb! Det gillar jag .. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det är grymt gott med langos! det måste du testa. Ja vi gjorde en rejäl köttfärslimpa så det har blivit några matlådor utav den efter att vi ätit, helt perfekt. ha de /Jimmy

      Radera